Obchodné podmienky
- Všeobecné ustanovenia
- Spôsob uzatvárania kúpnej zmluvy
- Práva a povinnosti obchodníka
- Práva a povinnosti spotrebiteľa
- Dodacie a platobné podmienky
- Doprava
- Kúpna cena
- Nadobudnutie vlastníctva
- Reklamačný poriadok
- Odstúpenie od kúpnej zmluvy
- Osobné údaje a ich ochrana
- Záverečné ustanovenia
Všeobecné ustanovenia
Obchodné podmienky stelaparfemy.sk platia pre nákup v internetovom obchode www.stelaparfemy.sk . Účelom týchto obchodných podmienok je vymedziť a upresniť práva a povinnosti obchodníka (dodávateľa) na jednej strane a spotrebiteľa (zákazníka, ) na strane druhej.
1.1. Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi obchodníkom, ktorým je Miriam Švarcová, so sídlom na adrese Obrancov Mieru 536/51, 972 42 Lehota pod Vtáčnikom. IČO: 44 189 061, zapísaná v Živnostenskom registri Okresného úradu Prievidza pod č. 340-26312, prevádzka M. R. Štefánika 38, 971 01 Prievidza (ďalej len “obchodník”) a spotrebiteľom, ktorej predmetom je kúpa a predaj tovaru na internetovej stránke elektronického obchodu obchodníka.
Kontaktné údaje obchodníka:
E-mail: info@stelaparfemy.sk
Telefón: +421 904 690 772
Poštová adresa: Parfuméria Stella, Miriam Švarcová, M. R. Štefánika 38, 97101 Prievidza
1.2. Zmluvné strany sa dohodli, že spotrebiteľ odoslaním objednávky obchodníkovi potvrdzuje, že súhlasí s tým, že tieto všeobecné obchodné podmienky a ich podmienky a ustanovenia sa budú vzťahovať na všetky kúpne zmluvy, uzavreté na akejkoľvek internetovej stránke elektronického obchodu, ktorú prevádzkuje obchodník, na základe ktorej obchodník dodá tovar prezentovaný na predmetnej internetovej stránke spotrebiteľovi (ďalej len “kúpna zmluva”) a na všetky vzťahy medzi obchodníkom a spotrebiteľom, vzniknuté najmä pri uzatváraní kúpnej zmluvy a reklamácii tovaru.
1.3. Všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. V prípade, že obchodník a spotrebiteľ uzatvoria písomnú kúpnu zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky rozdielne od všeobecných obchodných podmienok, budú ustanovenia kúpnej zmluvy uprednostnené pred všeobecnými obchodnými podmienkami.
1.4. Zoznam tovaru na akejkoľvek internetovej stránke elektronického obchodu, ktorú prevádzkuje obchodník je katalógom bežne dodávaného tovaru a obchodník nezaručuje okamžitú dostupnosť všetkých uvedených tovarov. Obchodník si vyhradzuje právo limitovať predaj akciového tovaru na maximálne 3 kusy toho istého tovaru na jeden nákup a na jedného spotrebiteľa, ak obchodník neumožní inak.
2. Spôsob uzatvárania kúpnej zmluvy
2.1. Kúpna zmluva je uzavretá záväzným akceptovaním návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy
2.2. Záväzným akceptovaním objednávky spotrebiteľa obchodníkom je telefonické alebo e-mailové potvrdenie obchodníkom spotrebiteľovi o akceptovaní objednávky označené ako “Prijatá objednávka”. Automaticky vykonávané oznámenie o prijatí objednávky do elektronického systému obchodníka, ktoré obdržíte na Vašu e-mailovú adresu ihneď po odoslaní Vašej objednávky, sa považuje za záväzné akceptovanie objednávky. Na Vašu e-mailovú adresu Vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky.
2.3. Záväzné akceptovanie objednávky obsahuje údaje o názve a špecifikácii tovaru, ktorého predaj je predmetom kúpnej zmluvy, ďalej údaje o cene tovaru a/alebo iných služieb, názov a údaje o mieste, kde má byť tovar dodaný a údaje o cene, podmienkach, spôsobe a termíne prepravy tovaru do dohodnutého miesta doručenia tovaru pre spotrebiteľa, údaje o obchodníkovi (obchodné meno, sídlo, IČO, číslo zápisu v obchodnom registri a pod.) prípadne iné údaje.
2.4. Spotrebiteľ bude informovaný o expedovaní objednávky potvrdzujúcim emailom “Vybavená objednávka”. Faktúra bude spotrebiteľovi fyzicky doručená spolu s tovarom. Akékoľvek dotazy týkajúce sa objednávky môže spotrebiteľ adresovať emailom na adresu info@stelaparfemy.sk alebo telefonicky na telefónne číslo +421 904 690 772. Prevádzkové hodiny uvedených kontaktov sú v pracovné dni od 10:00 do 17:00.
2.5. Spotrebiteľ môže doručiť prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky obchodníkovi oznámenie, že objednávku ruší. Spotrebiteľ je povinný v oznámení o zrušení objednávky uviesť meno, e-mail a popis objednaného tovaru. V prípade zrušenia objednávky obchodník neúčtuje spotrebiteľovi žiadne poplatky súvisiace so zrušením objednávky. V prípade, že spotrebiteľ zaplatil obchodníkovi kúpnu cenu, alebo jej časť v čase do zrušenia objednávky, obchodník vráti už zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote 7 dní od zrušenia objednávky prevodom na bankový účet spotrebiteľa, pokiaľ si zmluvné strany nedohodnú iný spôsob vrátenia kúpnej ceny.
3.Práva a povinnosti obchodníka
3.1. Obchodník je povinný:
- dodať na základe objednávky potvrdenej obchodníkom spotrebiteľovi tovar v dohodnutom množstve, kvalite a termíne a zabaliť ho alebo vybaviť na prepravu spôsobom potrebným na jeho uchovanie a ochranu,
- zabezpečiť, aby dodaný tovar spĺňal platné právne predpisy SR
- odovzdať spotrebiteľovi najneskôr spolu s tovarom v písomnej alebo elektronickej podobe všetky doklady potrebné na prevzatie a užívanie tovaru a ďalšie doklady predpísané platnými právnymi predpismi (návody v slovenskom jazyku, záručný list, dodací list, daňový doklad)
3.2. Obchodník má právo na riadne a včasné zaplatenie kúpnej ceny od spotrebiteľa za dodaný tovar.
3.3. Obchodník má právo stornovať objednávku, ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru nie je schopný dodať tovar spotrebiteľovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa so spotrebiteľom nedohodne na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky bude spotrebiteľ informovaný telefonicky alebo e-mailom a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti mu budú finančné prostriedky vrátené v lehote 15 dní na ním určený účet, pokiaľ sa s obchodníkom nedohodne inak.
3.4. Obchodník nenesie zodpovednosť
- za oneskorené dodanie objednaného tovaru zavinené poštou, resp. expresnou zásielkovou službou
- poškodenie zásielky zavinené poštou, resp. expresnou zásielkovou službou
- prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok.
4. Práva a povinnosti spotrebiteľa
4.1 Spotrebiteľ je povinný:
- prevziať zakúpený alebo objednaný tovar,
- zaplatiť obchodníkovi dohodnutú kúpnu cenu v dohodnutej lehote splatnosti vrátane nákladov na doručenie tovaru,
- nepoškodzovať dobré obchodné meno obchodníka d) potvrdiť v dodacom liste prevzatie tovaru svojím podpisom alebo podpisom ním poverenej osoby
4.2. Spotrebiteľ má právo na dodanie tovaru v množstve, kvalite, termíne a mieste dohodnutom zmluvnými stranami v záväznom akceptovaní objednávky.
5. Dodacie a platobné podmienky
5.1. Tovar je predávaný podľa zobrazených vzorov obchodníka umiestnených na internetovej stránke elektronického obchodu obchodníka.
5.2. Tovar označený príznakom „skladom“, expedujeme na adresu v rámci Slovenskej republiky bez zbytočného odkladu obvykle v lehote od 2 pracovných dní, najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa doručenia platnej objednávky. Spotrebiteľa informujeme o odoslaní tovaru na jeho e-mailovú adresu. Ak objednaný tovar nie je skladom (napr. vypredaný), kontaktujeme spotrebiteľa telefonicky a navrhneme ďalší postup prípadne odstúpenie od zmluvy.
Objednávky vybavujeme priebežne každý pracovný deň. Objednávky prijaté po 14:00 budú z logistických dôvodov vybavované až v nasledujúci pracovný deň. Objednávky zadané počas víkendov a sviatkov budú expedované počas nasledujúcich pracovných dní.
Spotrebiteľa informujeme o odoslaní tovaru na jeho e-mailovú adresu. Ak objednaný tovar nie je skladom (napr. vypredaný), kontaktujeme spotrebiteľa telefonicky a navrhneme ďalší postup prípadne odstúpenie od zmluvy. Objednávky vybavujeme priebežne každý pracovný deň. Pri nákupe vyššieho počtu rovnakého tovaru, viac ako 2 ks, a v prípade ťažšej dostupnosti tovaru môže dôjsť k predĺženiu dodacej lehoty. V takomto prípade budeme spotrebiteľa o prípadnej zmene termínu dodania informovať emailom.
5.3. Spotrebiteľ je povinný prevziať tovar v mieste, ktoré je uvedené v akceptácii objednávky spotrebiteľa obchodníkom. V prípade, ak dôjde k omeškaniu dodania tovaru zo strany obchodníka, obchodník je oprávnený jednostranne predĺžiť lehotu na dodanie tovaru, a to aj opakovane, o čom obchodník vydá spotrebiteľovi potvrdenie.
5.4. Obrázky pri tovare môžu mať len informatívny charakter z dôvodu novo obnovovanej vône, či vonkajšieho vzhľadu krabičky.
5.5. Miestom dodania tovaru je miesto v rámci Slovenskej republiky uvedené v akceptácii objednávky obchodníkom, ak sa zmluvné strany nedohodnú v kúpnej zmluve inak. Mimo Slovenskej republiky sa nedoručuje.
5.6. V prípade, ak obchodník dopraví tovar spotrebiteľovi na miesto určené v kúpnej zmluve spotrebiteľom, spotrebiteľ je povinný prevziať tovar osobne alebo zabezpečiť, aby tovar prevzala osoba, ktorú splnomocní pre prípad svojej neprítomnosti na prevzatie tovaru uvedeného v kúpnej zmluve a podpísať protokol o doručení a odovzdaní tovaru. Tovar sa považuje za dodaný okamihom doručenia tovaru na adresu uvedenú v záväznej akceptácii objednávky a prevzatý okamihom fyzického prevzatia tovaru spotrebiteľom, resp. jeho oprávneným zástupcom alebo odmietnutím prevzatia tovaru, ktoré dopravca vyznačí v protokole o doručení a odovzdaní tovaru.
5.7. Spotrebiteľ je povinný skontrolovať zásielku, teda tovar ako aj jeho obal hneď po doručení. V prípade, že spotrebiteľ zistí, že tovar alebo obal tovaru je mechanicky poškodený, je povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru. V prípade zistenia poškodenia tovaru je povinný spotrebiteľ vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia tovaru, ktorého správnosť potvrdí dopravca. Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného obchodníkovi môže následne obchodník poskytnúť odstránenie vady tovaru, zľavu na tovar alebo v prípade neodstrániteľných vád tovaru dodať spotrebiteľovi nový tovar.
5.8. Spotrebiteľ je oprávnený v prípade nedodania tovaru obchodníkom v lehote uvedenej v 5.2. Všeobecných obchodných podmienok odstúpiť od kúpnej zmluvy a obchodník je povinný vrátiť spotrebiteľovi už zaplatenú časť kúpnej ceny v lehote 15 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy bezhotovostným prevodom na účet spotrebiteľa určený kupujúcim.
5.9. Spôsoby platieb:
- v hotovosti pri prevzatí tovaru
6. Doprava
6.1. Tovar expedujeme zo skladu stelaparfemy.sk bez zbytočného odkladu obvykle v lehote od 2 pracovných dní, najneskôr však do prac. 5 dní odo dňa doručenia platnej objednávky. Zásielka je doručená kuriérom GLS do 2 – 5 pracovných dní od vyexpedovania.
6.2. Doprava kuriérom v rámci Slovenskej republiky: Tovar môžete platiť dobierkou (úhrada tovaru priamo kuriérovi v hotovosti alebo platobnou kartou v EUR).
Pri objednávke nad hodnotu 100 € s DPH nie je účtované prepravné.
Pri objednávke, ktorej jej hodnota je nižšia ako 85 € s DPH je účtované prepravné 4,95 € s DPH.
6.3. Mimo Slovenskej republiky sa nedoručuje.
7. Kúpna cena
7.1. Spotrebiteľ je povinný zaplatiť obchodníkovi kúpnu cenu tovaru dohodnutú v kúpnej zmluve alebo podľa cenníka obchodníka platného v čase uzatvorenia kúpnej zmluvy vrátane nákladov na doručenie tovaru (ďalej len “kúpna cena”).
7.2. Obchodník si vyhradzuje právo na zmenu kúpnej ceny v prípade zmeny právnych predpisov, zmeny cien od výrobcov alebo dodávateľov tovaru.
7.3. V prípade, ak spotrebiteľ zaplatí obchodníkovi kúpnu cenu bezhotovostným prevodom, za deň platby sa považuje deň, kedy bola celá kúpna cena pripísaná na účet obchodníka.
7.4. Spotrebiteľ je povinný zaplatiť obchodníkovi kúpnu cenu za dohodnutý tovar v lehote podľa kúpnej zmluvy, najneskôr však pri prevzatí tovaru.
7.5. V prípade, ak spotrebiteľ zaplatí obchodníkovi kúpnu cenu za tovar dohodnutý v kúpnej zmluve, spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy a požadovať vrátenie kúpnej ceny len v súlade s platnými právnymi predpismi SR.
7.6. Všetky akcie sú platné do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom produkte nie je uvedené inak.
8. Nadobudnutie vlastníctva
8.1. Spotrebiteľ nadobúda vlastnícke právo k tovaru až úplným zaplatením celej kúpnej ceny za tovar.
9. Reklamačný poriadok (zodpovednosť za vady, záruka, reklamácie)
9.1. Obchodník zodpovedá za vady tovaru a spotrebiteľ je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť u obchodníka.
9.2. Spotrebiteľ odoslaním objednávky obchodníkovi potvrdzuje, že bol riadne informovaný o podmienkach a spôsobe reklamácie tovaru vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť.
9.3. Reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar zakúpený spotrebiteľom od obchodníka vo forme elektronického obchodu na internetovej stránke elektronického obchodu obchodníka.
9.4. Reklamačný poriadok v tejto podobe je platný pre všetky obchodné prípady, pokiaľ nie sú zmluvne dojednané iné záručné podmienky.
9.5. Spotrebiteľ má právo uplatniť si u obchodníka záruku len na tovar, ktorý vykazuje vady, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ alebo obchodník, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u obchodníka.
9.6. Spotrebiteľ je povinný vykonať prehliadku tovaru pri prevzatí tovaru. Pokiaľ tak neučiní, môže uplatniť nároky z vád zistených pri tejto prehliadke, len keď preukáže, že tieto vady mal tovar už v čase prevzatia tovaru.
9.7. Záručná doba na všetok tovar objednaný v internetovom obchode stelaparfemy.sk je štandardne 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru spotrebiteľom. Obchodník zodpovedá za všetky chyby výrobku, ktoré má tovar pri prevzatíspotrebiteľom alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby.
Záruka sa nevzťahuje:
- na opotrebenie bežným používaním výrobkov,
- na chyby spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením.
Reklamácie vybavujeme v pracovných dňoch cez e-mail alebo písomne. Každú reklamáciu vybavujeme bez zbytočného odkladu a o jej priebehu informujeme zákazníka. Ak chce kupujúci zakúpený tovar reklamovať môže oznámiť reklamáciu jednou z nasledujúcich možností:
- na e-mailovú adresu info@stelaparfemy.sk
- poštou na adresu Parfuméria Stella, Miriam Švarcová, M. R. Štefánika 38, 97101 Prievidza
- telefonicky na tel čísle +421911121712
Reklamovaný tovar je potrebné zaslať poštou obchodníkovi v originálnom obale a vo vyhovujúcom prepravnom obale na adresu: Parfuméria Stella, Miriam Švarcová, M. R. Štefánika 38, 97101 Prievidza. Poškodenie tovaru pri preprave má za následok neuznanie reklamácie. Odporúčame poslať balík doporučenou zásielkou a poistený. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá.
Reklamácia musí mať písomnú formu a musí obsahovať:
- označenie a charakter chyby,
- číslo objednávky a kontakt, na ktorý budú zasielané informácie týkajúce sa reklamácie,
- kópiu reklamačného protokolu (ak bol spísaný s doručujúcim kuriérom pri prevzatí zásielky) a
- kópiu kúpneho dokladu (faktúra) a kópiu ústrižku od doručovateľa.
V sprievodnom liste je potrebné uviesť akým spôsobom má obchodník postupovať v prípade uznania reklamácie (výmena tovaru alebo vrátenie peňazí). V prípade žiadosti o vrátenie peňazí je potrebné uviesť číslo účtu, na ktorý bude čiastka prevedená. Obchodník je povinný reklamáciu vybaviť do 30 dní od jej uplatnenia. Táto doba sa predlžuje o dobu, po ktorú obchodník nedodá vyššie uvedené podklady. Pre rýchlejšie a operatívnejšie riešenie reklamačných nárokov odporúčame telefonický kontakt +421 904 690 772 alebo e-mail info@stelaparfemy.sk.
Po obdržaní reklamovaného tovaru budeme spotrebiteľa bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky. Reklamovaný tovar Vám vymeníme kus za kus alebo vrátime finančné prostriedky. O výsledku reklamácie bude spotrebiteľ informovaný bezprostredne po rozhodnutí o oprávnenosti reklamácie e-mailom alebo telefonicky. V prípade oprávnenej reklamácie má spotrebiteľ nárok na náhradu poštovného v najnižšej nutnej výške k bezpečnému doručeniu (nutné doložiť doklad k tejto preprave).
V prípade neoprávnenej reklamácie je obchodník povinný vydať písomné odôvodnenie tohto zamietnutia a zároveň spotrebiteľ nemá nárok na náhradu svojich nákladov spojených s vybavením reklamácie a súčasne ani obchodník nemá nárok na náhradu nákladov, ktoré vznikli na jeho strane.
Pri nedodržaní lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo na výmenu tovaru alebo na odstúpenie od zmluvy.
Reklamačný formulár nájdete tu.
9.8. Obchodník je povinný zabezpečiť prítomnosť osoby poverenej vybavovať reklamácie v súlade s ust. § 18 ods. 3 Zákona.
9.9. Spotrebiteľ je povinný reklamovať vady tovaru u obchodníka bez zbytočného odkladu, inak spotrebiteľovi zaniká právo voči obchodníkovi na bezplatné odstránenie vady. Vybavenie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. O ukončení reklamačného konania a výsledku reklamácie informuje obchodník spotrebiteľa formou dohodnutou medzi obidvoma zmluvnými stranami (e-mailom a doporučeným listom) a zároveň bude spotrebiteľovi spolu s tovarom doručený reklamačný protokol.
9.10. Spotrebiteľ nemá právo uplatniť záruku na vady, o ktorých bol obchodníkom v dobe uzatvárania zmluvy upozornený, alebo o ktorých s prihliadnutím k okolnostiam, za ktorých bola kúpna zmluva uzatvorená, musel vedieť.
9.11. Obchodník si vyhradzuje právo nahradiť reklamovaný tovar za iný obdobný tovar s porovnateľnými technickými parametrami.
9.12. Nárok na uplatnenie záruky u obchodníka spotrebiteľom zaniká:
- nepredložením dokladu o zaplatení,
- neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru,
- uplynutím záručnej doby tovaru,
- mechanickým poškodením tovaru spôsobeným spotrebiteľom,
- neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
- poškodením tovaru náhodnou skazou a náhodným zhoršením.
9.13. Obchodník je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
- odovzdaním opraveného tovaru,
- výmenou tovaru,
- vrátením kúpnej ceny tovaru,
- vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,
- písomnou výzvou na prevzatie predávajúcim určeného plnenia,
- odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.
9.14. Obchodník je povinný o spôsobe určenia spôsobu vybavenia reklamácie a o vybavení reklamácie spotrebiteľa informovať najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie prostredníctvom poskytovateľa poštovej, kuriérskej alebo donáškovej služby, alebo prostredníctvom e-mailu.
9.15. V prípade výmeny tovaru za nový dostane spotrebiteľ doklad, na ktorom bude uvedený vymenený tovar, a prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného dokladu. v prípade výmeny tovaru za nový začne bežať záručná doba znovu od prevzatia nového tovaru, ale iba na nový tovar.
9.16. Pre účely reklamácie sa za viac krát opakovanú odstrániteľnú vadu považuje výskyt jednej odstrániteľnej vady viac ako dva krát.
9.17. V prípade, že obchodník ukončí reklamačné konanie ako odôvodnené zamietnutie reklamácie, ale vada výrobku objektívne jestvuje a nebola odstránená, môže si spotrebiteľ uplatniť svoje právo na odstránenie vady tovaru prostredníctvom súdu.
10. Odstúpenie od kúpnej zmluvy
10.1. Obchodník je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy v prípade z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v kúpnej zmluve prerušil výrobu alebo vykonal tak závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností obchodníka vyplývajúcich z kúpnej zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať nie je schopný dodať tovar spotrebiteľovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode. Obchodník je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať spotrebiteľa a vrátiť mu už zaplatenú zálohu za tovar dohodnutý v kúpnej zmluve v lehote 15 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy prevodom na účet určený spotrebiteľom.
10.2. Spotrebiteľ odoslaním objednávky obchodníkovi potvrdzuje, že obchodník včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti podľa ustanovenia § 10 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji.
10.3. Odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa prechádzajúceho bodu týchto všeobecných obchodných podmienok musí obsahovať identifikáciu spotrebiteľa, číslo a dátum objednávky, presnú špecifikáciu tovaru, spôsob, akým má obchodník vrátiť už prijaté plnenie najmä číslo účtu. Zároveň s odstúpením od kúpnej zmluvy je povinný doručiť obchodníkovi tovar spolu s príslušenstvom, dokladu o zaplatení a pod. a v originálnom obale vo forme poistenej zásielky.
Použiť môžete aj vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý nájdete tu.
10.4. Spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru. V prípade, že doručí obchodníkovi tovar, ktorý nie je použitý, nachádza sa v nepoškodenom pôvodnom obale a nie je poškodený alebo neúplný, vrátiť obchodník spotrebiteľovi už zaplatenú kúpnu cenu za tovar uvedenú v záväznom akceptovaní objednávky alebo je časť v lehote 15 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy a doručenia tovaru obchodníkovi bezhotovostným prevodom na účet spotrebiteľa určený spotrebiteľom.
10.5. Internetová objednávka je zmluvou uzavretou na diaľku. V zmysle § 12 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji (Zákon č. 108/2000 Z.z.) ak je spotrebiteľom fyzická osoba a kupovaný tovar neslúži na výkon povolania, alebo podnikania, máte ako spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 7 pracovných dní. Odstúpenie od zmluvy je potrebné uskutočniť písomnou formou a musí byť vo vyššie uvedenej lehote doručené spolu s tovarom do sídla obchodníka na náklady spotrebiteľa. V písomnom odstúpení je potrebné uviesť číslo účtu pre vrátenie finančných prostriedkov.
Aby ste ako Spotrebiteľ mohli bezproblémovo odstúpiť od zmluvy je nutné dodržať nasledovné podmienky:
- tovar musí byť v pôvodnom neporušenom obale (celofáne),
- tovar nesmie byť použitý,
- tovar musí byť nepoškodený,
- tovar musí byť kompletný,
- tovar zašlite spolu s kúpnym dokladom a s písomným oznámením o odstúpení od zmluvy.
Odporúčame, aby bol tovar zaslaný doporučene a poistený, nakoľko obchodník neručí za jeho prípadnú stratu, či poškodenie na ceste do prevádzkarne stelaparfemy.sk. V opačnom prípade si môže obchodníka po spotrebiteľovi žiadať náhradu nákladov skutočne vynaložených v spojení z vrátením tovaru.
Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru budú finančné prostriedky za tovar vrátené prevodom na účet spotrebiteľa a to najneskôr do 15 pracovných dní po odstúpení od zmluvy a fyzickom obdržaním tovaru.
Pre rýchlejšie a operatívnejšie riešenie odporúčame telefonický kontakt +421 904 690 772 alebo e-mail info@stelaparfemy.sk
Tovar prosíme zaslať na adresu: Parfuméria Stella, Miriam Švarcová, M. R. Štefánika 38, 97101 Prievidza.
10.6. V prípade, že spotrebiteľ nesplní niektorú povinnosť uvedenú v bode 10.3. a 10.4. týchto všeobecných obchodných podmienok, odstúpenie od kúpnej zmluvy nie je platné a účinné a obchodník nie je povinný vrátiť spotrebiteľovi kúpnu cenu a zároveň má nárok na úhradu nákladov, spojených s odoslaním tovaru naspäť spotrebiteľovi.
11. Osobné údaje a ich ochrana
11.1. Zmluvné strany sa dohodli, že spotrebiteľ v prípade, že je fyzickou osobou je povinný oznámiť obchodníkovi u svoje meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, číslo telefónu a emailovú adresu.
11.2. Spotrebiteľ uzavretím kúpnej zmluvy vyhlasuje, že súhlasí v zmysle ustanovenia § 7 ods. 1 zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZnOOÚ“).
11.3. Spotrebiteľ má právo a možnosť aktualizovať osobné údaje priamo v on-line režime na web stránke internetového obchodu, v zákazníckej sekcii, ihneď po prihlásení. V prípade, ak zabudnete prihlasovacie meno alebo heslo, môžete si ho vygenerovať pomocou registrovanej e-mailovej adresy.
11.4. Odhlásenie zo zasielania emailov o novinkách (odstránenie adresy z databázy): (A) V každej emailovej správe nájdete nasledujúcu informáciu: “Ak nechcete dostávať e-mailové oznamy od stelaparfemy.sk, môžete sa kedykoľvek odhlásiť.” Po kliknutí na tento odkaz a potvrdení, bude váš email vyradený z databázy. (B) Alebo pošlite žiadosť na email info@stelaparfemy.sk a váš email bude vyradený z databázy.
11.5. Odstránenie osobných údajov: V prípade, že máte záujem o odstránenie všetkých osobných údajov, kontaktujte nás na emailovej adrese info@stelaparfemy.sk s touto žiadosťou. Bezodkladne odstránime všetky osobné či citlivé údaje.
11.6. Návštevník stránky súhlasí so spracovaním súborov cookies pre účely remarketingu v rámci inzercie online spoločnosti Google.
Viac informácií o ochrane osobných údajov tu.
12. Záverečné ustanovenia
12.1. Obchodník si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny v týchto všeobecných obchodných podmienkach je splnená umiestnením na internetovej stránke elektronického obchodu obchodníka.
12.2. V prípade, ak je kúpna zmluva uzatvorená v písomnej forme, akákoľvek jej zmena musí mať písomnú formu.
12.3. V prípade pochybností sa zmluvné strany dohodli, že za dobu používania sa považuje doba od doručenia tovaru kupujúcemu podľa bodu 5.7. týchto všeobecných obchodných podmienok do dňa doručenia tovaru obchodníkovi podľa bodu 5.6. týchto všeobecných obchodných podmienok.
12.4. Zmluvné strany sa dohodli, že komunikácia medzi nimi bude uskutočňovaná vo forme e-mailových správ.
12.5. Na vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, Zákona, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov a Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji.
12.6. Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť voči spotrebiteľovi uzavretím kúpnej zmluvy.
12.7. Spotrebiteľ zaslaním objednávky potvrdzuje, že si tieto všeobecné obchodné podmienky prečítal a v celom rozsahu s nimi súhlasí.
Obchodné podmienky platia od 1.7.2024